✘O✘O
about affies entry tutos follow home

Futsal Vs Dyra
Friday 20 September 2013 • 02:34 0 exotics
Assalamualaikum

Hai , em hiihih kalau bal malas nak update blog IT OKAY . let me update for him . Asal title tu macam poyo jer.......lantak lah nama aku tu . hahahah bosan gila , biasalah hari minggu iqbal akan berfutsal sampai lebam , nanti dia dah habis main dia akan cari aku . mesti dia akan text aku macamni "Awakk" takpun "Sayanggg" biasanya aku akan reply ye jeh pun . harhar pastu aku suruh dia rehat dulu dia mesti cakap macamni tanak tanak , tak penat padahal dia penat tau . Dia pandai berlakon dlm hp kalau depan depan aku boleh tahu dia tipu aku . Hari sabtu , ahad memang dia lah orang paling busy dalam dunia :( em apa boleh buat , itu hobi dia kan tak boleh nak control pun dah . em kadang kadang sebak je hati bila dia sebut futsal nak nak lagi time tgah text sweet , urgh sumpah geram nak campak fone ni kat depan dia . Tapi...................aku terfikir jugak mesti dia lebih pentingkan futsal daripada aku kan kan :') em..............aku rase dia lebih kepada futsal , okay takpalah aku tak kesah kalau dia macamtu jangan dia lebihkan perempuan lain sudah , ku hantuk kepala dia
kat tiang gol futsal AD yg keras tu....hohhohoho bila dia futsal main dua kali buat ku rase sunyi yang amat :( Sabar jelah dyra kan kan , takpa takpa ada hari gua balas . tapi tak mungkin aku tinggalkan dia lama lama ku tak mampu dia je mampu tinggalkan aku lelama :') em cedihnya . it okay selagi bal tak tinggalkan org sebab lain sudah :( kalau tinggalkan sebab main futsal it sokay . Iloveyouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu