✘O✘O
about affies entry tutos follow home

SAPA YANG SALAH AKU TAK TAU
Thursday 25 July 2013 • 09:42 0 exotics
Hmmm assalammualaikumm blog :( selamat malam . Hmm semalam befday ehem aku . aku tak tau sapa yang salah , aku nak layan dia , tapi dia layan member dia yang tidur dekat rumah dia . yee aku tau lah befday ni setahun sekali , dia happy sangat semalam . yang aku sedih nya , aku nak layan dia malam tu . Aku pegi solat tarawih , pastu dia kata jangan balik lambat , kang nak otp . jangan balik sebelum pukul 12 . aku punya nak otp dengan dia , nak layan dia , nak bagi dia lebih happy . aku dah balik tu . dia kata da mengantuk lah , pastu nak main tepung lah , oke main tepung tu memang wajib lah . oke aku bagi dia main sekejap . pastu dah habis main dia call , aku rase time tu lah aku nak bermanja dengan dia , tapi tak , dia masih layan membe dia lagi . dia cakap dengan aku dalam hp pun , 'EH AWAK NAK TIDUR KE' tu je dia cakap , pastu dia terus cakap dengan kawan dia . apa salah nya dia cakap . oke bal saya nak borak dengan kawan ni kalau awak mengantuk awak pegi lah tidru ke apa ke tapi tak :'( pastu dia pegi tukar baju apa semua , dia call aku balik . borak kejap je , pastu dia nak pegi dekat ibu dia. pastu dia letak HP . aku dah tunggu lama nak otp punya pasal , dia cakap awak takyah lah otp nya . lagi pun free call ni nak habis dah . aku rase dan lagi 15minit aku nak layan dia . tpi semua tu tak boleh , pastu time text . dia cakap kenapa reply sepatah sepatah . aku tau dia late sebab layan member dia . pastu dia kata nak bermanja dekat msj . aku pun oke je . tengok tengok dia yang taknak layan , dia yang reply sepatah sepatah , ye aku tau time tu dia tengah borak dengan member member dia . hmm takpalah it okey dyra . Iqbal sayang awak , kalau awak dah baca blog ni , ada tersilap kata ke . iqbal mintak maaf yee . bye assalammualaikum , sayang awak sangat sangat tau dyraa . ILOVEYOU . ohh lupa nanti hadiah tu nak tau apa yang bal bagi ? hihihihihi beg mustache . sorry sebab bagi lambat . sebab duit tak ada time tu . mesti awak suka kan . oke lah dyra cukup je sampai sini jelah , bye good nite , harap awak happy sangat hatini key . Muah muah dahi lelama . sayang bie kan ? haha . mestilah . tata selamat malam . sayang awak .