✘O✘O
about affies entry tutos follow home

Hmm :'(
Monday 22 July 2013 • 07:56 0 exotics
Assalammualaikumm . selamat malam semua . harini hari kedua aku update blog ni . hm nak ceria pasal perempuan yang dia tak suka tu . perempuan tu aku selalu borak time cikgu takda . best lah jugak borak dengan dorang . aku rase sebab dia tanya pasal aku tak datang sekolah tu , sebab aku ni jarang sangat tak datang sekolah , sebab tu dia tanya . yang tu lah aku rase . tapi tak tau lah . aku rase takda maksud lain :'( aku tau dia tak suka aku ni berkawan dengan perempuan , yelah hati perempuan kan , pantang nampak laki dia borak dengan perempuan , so ada jeles sikit lah .

Aku sedih sangat time dia cakap dia tak suka lelaki handsome ni sebab ramai peminat . Aku tak kesah lah ramai mana orang minat aku ni . Sumpah aku taknak perempuan lain selain dia . Serius aku sayang dia sangat . Tolong dyra awak jangan pindah sekolah . tolong sangat sangat . serius aku tak boleh bila kau takda kat sekolah . hmm , aku rela tak bertegur dengan perempuan tu . Serius ni . dia nak pindah sebab dia taknak sakit hati bagai :'( . Pastu dia cakap aku ni dah tak sayang dia sebab dia dah cakap jangan nak tidur , tapi aku tidur jugak . kalau mengantuk bagitau dia awal awal tidur je lepas sahur . hmm , aku percaya dekat kau dyra , bila masa saya tak suka awak haa ? bagitahu saya pat :'( serius aku tak pernah benci bosan dengan kau sebab selalu tuduh aku bukan bukan walaupun benda tu betul . hmmm :'( tolong key ! JANGAN pindah sekolah . harap sangat sangat ni . saya tak selesa bila awak takda dekat sekolah :'( hmm , awak sorang jelah yang boleh bahagiakan saya dyraa :'( serius sayang kau sangat sangat ni ! Awak layak dengan saya tau . takda orang lain yang layak untuk aku ni melainkan kau sorang :'(

Yang pasal saya balik indonesia tu saya dah cakap dengan papa saya yg saya takan pergi sana sebab saya taknak tinggalkan awak buat kali yang kedua :'( hmm , kalau aku pegi pun aku rase bosan duduk sana sebab tak buat apa apa pun . lebih baik aku tinggal dekat sini . boleh bermanja ngada dengan awak , kalau balik dengan atuk nenek aku memang tak best , betul jugak kata kawan aku yang pernah pegi dengan kawan kawan , lagi best lagi pegi dengan kawan kawan melainkan dengan atuk nenek . Hmm apa apa pun bal mintak maaf sangat sangat key :'( hmm , I LOVE YOU SO STRONG LIYANA NADEERA BINTI MOHAMAD <3